Unified Communications – communicatie via één geïntegreerd platform

Vandaag de dag is in een moderne werkomgeving geen plaats meer voor traditionele telefonie. Medewerkers en medewerksters binnen uw organisatie communiceren altijd en overal met wie dat maar nodig is. Dat vraagt om een andere gedachte over communicatie. Alle informatie en communicatie via één geïntegreerd platform is dan al snel de ultieme wens, volledig anders dan wat uw huidige telefooncentrale u biedt. Unified Communications gaat zelfs veel verder dan Voice over IP (VoIP, bellen via internet).

Communiceren is meer dan spreken

Met het moderne Unified Communications telefoneert u niet alleen, maar gaat u ook videovergaderen en deelt u documenten en/of applicaties.

Het is een systeem waarbij u ook direct de beschikbaarheid van medewerkers of zelfs leveranciers en klanten kunt zien. Het bespaart uw mensen veel tijd en ergernis. Unified Communications neemt u af via Microsoft Lync op uw locatie in bijvoorbeeld private cloud of via de publieke clouddienst van Microsoft Office365.

Managed Voice

Managed Voice is de directe opvolger van Voice over IP en de bekende telefooncentrale. Met Managed Voice neemt u telefoniediensten af in abonnementsvorm. ICT Spirit biedt u daarvoor een volledig beheerd en beveiligd platform. Dat gebeurt binnen een van onze eigen Nederlandse datacenters. Om te telefoneren zoals u dat gewend bent, heeft u slechts een internetverbinding nodig met voldoende bandbreedte. Combineert u dit via ICT Spirit met een flat fee-abonnement voor mobiele telefonie, dan heeft u alle communicatieservices onder één dak. Die worden per maand verrekend via één factuur. ICT Spirit helpt u met vertrouwd, eenvoudig en kostenbesparend communiceren.

Meer weten?

Kijk dan bij onze oplossingen Unified Communications, Managed Voice of neem nu gelijk contact met ons op.