• Consultancy

      Consultancy

      Wilt u ICT effectief laten bijdragen aan uw business? Uw organisatiedoelstellingen helpen realiseren? Uw medewerkers optimaal ondersteunen en bedrijfsprocessen optimaliseren? Dan moet een ICT-oplossing naadloos aansluiten op uw organisatie en vooruitlopen op uw business. Dat realiseren de specialisten van ICT Spirit voor u. Dat doen we door diep in uw organisatie te duiken, uw klanten te leren kennen en te focussen op uw business. Met die kennis geven wij u het best mogelijke advies en haalt u het hoogst mogelijke rendement uit uw ICT-investering.

      Wie googelt op ‘onderzoek en ICT-advies’ krijgt een waslijst aan zoekresultaten. Van accountantskantoren tot bekende consultancybureaus. Wat is voor u een verstandige keuze?

      Consultancy: First things first

      Volgens ons is een goed onderbouwd ICT-advies gebaseerd op gedegen onderzoek. Kies daarom voor ICT Spirit. Wij halen de onderste steen boven. Dat klinkt rigoureus en is het ook. Deze aanpak is nodig om de juiste focus op uw business te krijgen. Zo leren wij u en uw organisatie kennen. Ervaren we wat u bezighoudt en ontdekken we samen waar uw kansen liggen.

      Drie aandachtsgebieden

      Met onze manier van werken adviseren wij u niet alleen de best mogelijke ICT-oplossing. We helpen u ook daadwerkelijk met het uitvoeren van die plannen. Consultancy is voor bedrijven, zorginstellingen, bouwbranche, industrie en (semi-)overhedende basis voor drie van onze belangrijkste aandachtsgebieden:

      Toekomstbestendig

      Samen innovatief werken aan duurzame ICT, altijd passend en toekomstbestendig. Dat is het verschil met ICT Spirit en al die andere aanbieders. Voor u dé reden om voor ICT Spirit te kiezen wanneer het gaat om consultancy met kennis van zaken.

      Download-hier-uw-exemplaar-ebook-Consultancy-at-ICT-SpiritConsultancy @ ICT Spirit

      Om de vraag van business en ICT-aanbod naadloos op elkaar te laten aansluiten, ontwikkelde ICT Spirit het model Consultancy @ ICT Spirit. Dit model heeft ICT Spirit Business Consultant en Technisch Directeur Jan Swaters uitgewerkt in een praktisch boek dat als gratis e-boek beschikbaar is.

      Consultancy @ ICT Spirit ebook

      Het boek ‘Consultancy @ ICT Spirit’ is een uitgave van ICT Spirit en wordt sinds de eerste uitgave naast ICT Spirit, ook veelvuldig gebruikt door adviesbureaus en hogere onderwijsinstellingen. Het e-boek is, net als de paperbackversie, opgemaakt in A5 formaat. Wilt u het e-boek printen, dan kunt u dat het beste dubbelzijdig afdrukken.

      Boek nu een afspraak

      Maak nu uw afspraak met een van onze business consultants of technisch consultants of neem contact met ons op.

      neem-contact-met-ons-op

       


       

      Service’Points strippenkaart

       

      Strippenkaart Service'PointsMet onze Service’Points strippenkaart koopt u vooraf een aantal uren dienstverlening in en maakt u op afroep gebruik van onze IT servicediensten.

      De voordelen voor u:

      • Eenvoudige administratie, minder facturen en betalingen om te verwerken
      • Korting van maar liefst 15% op onze reguliere tarieven
      • Vooraf uw budget bepalen
      • Standaard 4 x per jaar een overzicht van het beschikbare puntentegoed
      • Zodra het tegoed voor 75% is verbruikt, wordt het opnieuw opgehoogd

      Binnen het Service’Points systeem worden de uren van onze specialisten vertaald naar punten. Elk type werkzaamheid kost een bepaald aantal punten per uur. Bij uw service-opdracht wordt eerst bepaald onder welk specialisme de uit te voeren werkzaamheden vallen. Na uitvoering van de werkzaamheden worden de verbruikte punten op uw totale puntentegoed in mindering gebracht, conform onderstaande staffel. Ook voorrijkosten worden vertaald naar een puntentarief.

      Type werkzaamheden Aantal punten per uur* Globale omschrijving werkzaamheden
      Level 1 4 Eerstelijns supportwerkzaamheden
      Level 2 5 Tweedelijns supportwerkzaamheden, monitoringwerkzaamheden, uitvoeren minor changes
      Level 3 6 Derdelijns supportwerkzaamheden, Projectwerkzaamheden junior
      Level 4 7 Projectwerkzaamheden medior, testwerkzaamheden
      Level 5 8 Projectwerkzaamheden senior, Technisch Consultancy, Projectmanagement
      Level 6 9 Business Consultancy

       

      *) Geldend voor werkzaamheden die worden uitgevoerd op maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren.

      neem-contact-met-ons-op

       

    Oplossingen

    • Private Cloud

      Private Cloud

      Kenmerkend voor Private Cloud is het private karakter van het ICT-infrastructuurplatform dat via cloud computing wordt geleverd. Afhankelijk van de specifieke bedrijfssituatie, richten onze specialisten het gewenste platform voor u in. Bent u een (middel)grote onderneming, dan is de ICT-infrastructuur meestal in eigen beheer. We spreken van een ‘echte’ Private Cloud wanneer u de ICT-diensten

    • Public Cloud

      Public Cloud

      Publieke cloud onderscheidt zich van andere clouddiensten door het brede aanbod tegen lage kosten. Daar zit echter wel een ‘maar’ aan. In tegenstelling tot private cloud kunt u niet zoveel zelf inrichten of bepalen wat u wilt. Ondanks deze beperking zijn de voordelen van een gestandaardiseerd dienstenaanbod tegen lage abonnementsgelden meer dan geschikt voor u.

    • Hosting

      Hosting

      Wanneer hardware en software niet op uw eigen locatie staan en u deze ook niet in eigen beheer heeft, is hosting een betere term voor Private Cloud. U neemt het af als dienst bij een Cloud Service Provider als ICT Spirit. Wij plaatsen dan uw hardware en software in ons eigen datacenter. Bij onze Infrastructure

    • Cloud Back-up

      Cloud Back-up

      Binnen uw organisatie heeft u twee belangrijke assets: uw mensen en uw bedrijfsdata. Zonder één van de twee geen business. Daarmee is het van het groot belang dat uw bedrijfsinformatie veilig is voor de toekomst en – in geval van een calamiteit – snel weer beschikbaar. In de regel gebruiken organisaties daarvoor een back-up oplossing.

    • ICT Beveiliging

      ICT Beveiliging

      De ketting is zo sterk als de zwakste schakel. Dat geldt ook voor de beveiliging en veiligheid van uw bedrijfsinformatie en ICT-infrastructuur. Daarbij maakt het niet uit of deze bij u op locatie staat of bij ICT Spirit in de cloud. Beveiliging is vandaag de dag niet meer een los product of een enkelvoudige oplossing.

    • Unified Communications

      Unified Communications

      Unified Communications is een moderne oplossing waarbij u de bedrijfscommunicatie regelt via één eenvoudig te gebruiken platform. Medewerkers besparen hiermee flink op de tijd die anders verloren gaat met het sturen van e-mails naar zieke collega’s, inspreken van voicemails voor mensen die op vakantie zijn, en het rondsturen van documenten om samen aan te werken.

    • Managed Services

      Managed Services

      ICT Spirit is naast Cloud Service Provider ook Managed Service Provider met op ITIL gestoelde en ISO 20000 gecertificeerde beheerprocessen. Dat is uw zekerheid waardoor u vol vertrouwen het volledige beheer van uw ICT-infrastructuur kunt overdragen aan de specialisten van ICT Spirit. Op die manier heeft u zelf geen omkijken meer naar het in stand

    • Office365

      Office365

      Office 365 is het moderne Office dat als publieke cloud dienst door Microsoft wordt geleverd vanuit Europese datacenters. Bij het moderne Office hebben we het niet langer over Word, Excel, Outlook en PowerPoint, maar over wat u met moderne software kunt bereiken. Hoe u medewerkers effectief, efficiënt maar bovenal met veel plezier laat werken met

    • SpiritCloud

      SpiritCloud

      Speciaal voor u als  ondernemer is SpiritCloud.nl ontwikkeld. SpiritCloud.nl biedt u en uw medewerkers een complete online desktop in de cloud. Daarmee werkt u met de voor u vertrouwde software op kantoor, thuis, onderweg of bij klanten. Inderdaad, ‘de voor u vertrouwde software’, want bij SpiritCloud.nl neemt u uw eigen bedrijfssoftware gewoon mee naar de

    • Managed Voice

      Managed Voice

      Managed Voice is een apart onderdeel van ICT Spirit Managed Services. Deze dienstverlening richt zich volledig op telefonie. Bellen is vandaag de dag nog steeds een belangrijke manier van communiceren binnen bedrijfsleven, instellingen en overheden. Telefonie verdient daarom nog steeds volle aandacht. Aanschaf, onderhoud en beheer van traditionele telefooncentrales is niet meer van deze tijd.

    • Business Solutions

      Business Solutions

      ICT Spirit Business Solutions levert een duidelijke rendementsverbetering voor organisaties. Wij ontwikkelen maatwerk oplossingen die zorgen voor procesverbeteringen binnen uw organisatie. Daarvoor gebruiken wij het brede Microsoft technologie platform met oplossingen zoals Sharepoint en Office 365. Bij alles wat wij doen geven wij oprechte aandacht aan mens, organisatie en organisatieproces om een daadwerkelijk Rendement op Maat

    Gerelateerde cases